pagina_intestazione_bg

Nutizie

L'etilenglicol (MEG) 99,9% in cuntenitori di tunnellate hè speditu oghje.

Parole chjave di l'articulu: Etilenglicole MEG 99,9%, Produttore di etilenglicolePrezzi di l'etilenglicole, Fornitore di etilenglicole, Usi di l'etilenglicole, MEG 99,9%

Etilene Glicole MEG 99,9%in Ton Drums Spediti Oghje
L'etilenglicole hè un pruduttu chimicu cumunu. Aojin Chemical, un fabricatore di etilenglicole, hà speditu oghje dui container per l'esportazione. U pruduttu hà una purezza di 99,9% è hè imballatu in fusti di tonnellate! Per i prezzi più competitivi di l'etilenglicole, cuntattate u fornitore Aojin Chemical!
Quali sò l'usi specifichi di l'etilenglicol? Ufabricatore di glicole etilenicuintroduce alcuni usi cumuni di l'etilenglicol:
Hè principalmente adupratu in a pruduzzione di poliestere, resine di poliestere, umidificanti, plastificanti, tensioattivi, fibre sintetiche è cusmetichi.
Hè ancu adupratu cum'è solvente per i culori è l'inchiostri, cum'è antigelu per i motori, agente disidratante di gas è in a fabricazione di resine. Pò ancu esse adupratu cum'è agente bagnante per u cellofanu, e fibre, u cuoio è l'adesivi.
Pò esse adupratu per pruduce PET di resina sintetica, PET di qualità fibra (fibra di poliestere) è PET di qualità buttiglia per fà buttiglie d'acqua minerale.

https://www.aojinchem.com/mono-ethylene-glycol-product/
MEG

Pò esse adupratu cum'è materia prima per a pruduzzione di intermedi pesticidi è altri prudutti chimichi cum'è u fluidu di freni sinteticu; tinture per pelle è fibre chimiche, ecc.
Hè adupratu cum'è ausiliariu tessile, materia prima per i coloranti liquidi sintetici, è agente desulfurante in a pruduzzione di fertilizzanti è di raffinazione.
Hè adupratu cum'è reagente analiticu, reagente d'analisi cromatografica è mediu dielettricu.
Solvente industriale: Adupratu per dissolve resine, coloranti è inchiostri. In l'industrie di rivestimenti è di stampa, hè adupratu cum'è solvente o co-solvente per migliurà a solubilità è a fluidità di u pruduttu.


Data di publicazione: 6 di ghjennaghju di u 2026